JP Blog - шаблон joomla Окна

Інженер−технолог

В чому особливості і переваги роботи інженера−технолога. Напевно в універсальності та в тому, що на одне конструкторське бюро в світі доводиться декілька серійних підприємств, для яких потрібно чимало спеціалістів−технологів. Лише декілька країн світу мають повний цикл виробництва транспортних літаків. Але абсолютна кількість розвинутих країн мають підприємства, на яких збирають та ремонтують літаки. Усі ці підприємства дуже зацікавлені в добре підготовлених інженерах−технологах.

Основною перевагою факультету авіаційних і космічних систем є те, що до складу його викладачів надходять провідні спеціалісти, які мають великий власний досвід технологічної підготовки авіаційного виробництва. Крім того, студенти факультету, які обрали напрям "Технологія", мають змогу вже з п'ятого курсу влаштовуватися на відповідні посади на АНТК "Антонов" та завод "Авіант".

Наявність реального досвіду роботи на зазначених підприємствах, є важливим фактором, який суттєво підвищує власний рейтинг молодого інженера−технолога, що безумовно впливає на перспективи подальшого працевлаштування.

Інженер−конструктор

В чому особливості і переваги роботи інженера−конструктора, особливо інженера−конструктора, який розробляє нові літаки? Напевно в тому, що коли така людина бачить в небі красиву та стрімку металеву птицю, вона може з гордістю сказати, що це її творіння. Навіть, якщо інженер−конструктор лише молодий спеціаліст, він знає, що не просто брав участь в проектуванні літака. Він знає, що його участь була необхідною, оскільки без його маленької частки не було б літака в цілому. Саме це почуття своєї необхідності, породжує гордість за свою справу. Людина почуває, що вона живе не даремно.

Напевно це і є щастя, щастя створювати прекрасне. Адже, коли в небі чується звук літака, всі мимоволі дивляться вгору, намагаючись побачити металеву птицю, красиве творіння людських рук.

Нарешті, велика кількість розрахункових задач в галузі проектування дає чудову можливість отримати реальну практику в галузі створення прикладного програмного забезпечення, що безумовно суттєво підвищує рейтинг молодого спеціаліста.

Спеціалізація факультету авіаційних і космічних систем в галузі автоматизованого проектування та наявність серед його викладачів спеціалістів, які мають реальний досвід розробки програмного забезпечення для систем автоматизованого проектування, дає можливість засвоїти другу спеціальність − інженера−програміста та отримати документи, які підтвержують відповідну кваліфікацію.

Інженер−аеродинамік ( напрямок "Аеродинаміка" )

Чому літає металева птиця? Хто створює зовнішній вигляд літака? З кого починається його проектування? Хто, навіть будучи молодим спеціалістом, бачить літак в цілому?

Це − інженер−аеродинамік. Чим займаються інженери−аеродинаміки?

По−перше, розрахунками, бо це − математична спеціальність, яка передбачає володіння методами математичного аналізу, математичної фізики та чисельними методами.

По−друге, фізичними дослідженнями, оскільки без знань фізики течій газів, неможливо створити адекватну математичну модель обтікання. Існують два основних методи для фізичного моделювання процесу обтікання: трубні та льотні випробування. В обох варіантах це, перш за все, цікава робота.

Взагалі, аеродинаміка − це наука про рух газу, зокрема повітря. Основна її задача − визначення оптимальних форм повітряного апарату. Існує думка, що красивий літак добре літає. А значить − саме аеродимик робить красивою металеву птицю, на яку мимоволі шукають в небі люди, коли чують її звук.

Нарешті, велика кількість розрахункових задач дає чудову можливість отримати реальну практику в галузі створення прикладного програмного забезпечення, що безумовно суттєво підвищує рейтинг молодого спеціаліста. Спеціалізація факультету авіаційних і космічних систем в галузі автоматизованого проектування та наявність серед його викладачів спеціалістів, які мають реальний досвід розробки програмного забезпечення для систем автоматизованого проектування, дає можливість засвоїти другу спеціальність − інженера−програміста та отримати документи, які підтвержують відповідну кваліфікацію.