JP Blog - шаблон joomla Окна

Про відрахування з НТУУ "КПІ" з 17 грудня 2015р

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ  ТЕХНІЧНИЙ  УНІВЕРСИТЕТ  УКРАЇНИ

“КИЇВСЬКИЙ  ПОЛІТЕХНІЧНИЙ  ІНСТИТУТ”

НАКАЗ № ____

м. Київ                                                                                                                «____ »___________ 2015 р.

 

Про відрахування

По студентському складу факультету авіаційних і космічних систем

денна форма навчання

Відповідно до  Закону України «Про вищу освіту»,

НАКАЗУЮ:

Нижченазваних студентів  ОКР «Бакалавр»,  напрям підготовки 6.051103 «Авіоніка», навчання за державним замовленням, відрахувати з університету за невиконання навчального плану з 17 грудня 2015р. та виселити з гуртожитку у двотижневий термін:

Інженер−технолог

В чому особливості і переваги роботи інженера−технолога. Напевно в універсальності та в тому, що на одне конструкторське бюро в світі доводиться декілька серійних підприємств, для яких потрібно чимало спеціалістів−технологів. Лише декілька країн світу мають повний цикл виробництва транспортних літаків. Але абсолютна кількість розвинутих країн мають підприємства, на яких збирають та ремонтують літаки. Усі ці підприємства дуже зацікавлені в добре підготовлених інженерах−технологах.

Основною перевагою факультету авіаційних і космічних систем є те, що до складу його викладачів надходять провідні спеціалісти, які мають великий власний досвід технологічної підготовки авіаційного виробництва. Крім того, студенти факультету, які обрали напрям "Технологія", мають змогу вже з п'ятого курсу влаштовуватися на відповідні посади на АНТК "Антонов" та завод "Авіант".

Наявність реального досвіду роботи на зазначених підприємствах, є важливим фактором, який суттєво підвищує власний рейтинг молодого інженера−технолога, що безумовно впливає на перспективи подальшого працевлаштування.

Інженер−конструктор

В чому особливості і переваги роботи інженера−конструктора, особливо інженера−конструктора, який розробляє нові літаки? Напевно в тому, що коли така людина бачить в небі красиву та стрімку металеву птицю, вона може з гордістю сказати, що це її творіння. Навіть, якщо інженер−конструктор лише молодий спеціаліст, він знає, що не просто брав участь в проектуванні літака. Він знає, що його участь була необхідною, оскільки без його маленької частки не було б літака в цілому. Саме це почуття своєї необхідності, породжує гордість за свою справу. Людина почуває, що вона живе не даремно.

Напевно це і є щастя, щастя створювати прекрасне. Адже, коли в небі чується звук літака, всі мимоволі дивляться вгору, намагаючись побачити металеву птицю, красиве творіння людських рук.

Нарешті, велика кількість розрахункових задач в галузі проектування дає чудову можливість отримати реальну практику в галузі створення прикладного програмного забезпечення, що безумовно суттєво підвищує рейтинг молодого спеціаліста.

Спеціалізація факультету авіаційних і космічних систем в галузі автоматизованого проектування та наявність серед його викладачів спеціалістів, які мають реальний досвід розробки програмного забезпечення для систем автоматизованого проектування, дає можливість засвоїти другу спеціальність − інженера−програміста та отримати документи, які підтвержують відповідну кваліфікацію.